.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : این نماینده ادوار مازندران تاکید کرد :  خطابم به فرهیختگان ، دلسوزان ونمایندگان ومسوولان استان نه سیاسیون ماله کش این است که همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان نگذارند این فرصتها از استان از دست برود و قربانی غفلت و ناتوانی مسوول اجرایی استان گردد شجاعی کیاسری : چرا استاندار مازندران بر خلاف ماموریت خود در حمایت از سرمایه گذاران و اشتغالزایی ، پرونده پروژه پتروشیمی مازندران را بسته اعلام کرد؟! / استاندار به اندازه وزن خودش قفل به در استانداری ، توسعه و اشتغال استان میزند / نوری هیچ سنخیت اجرایی برای استانداری مازندران ندارد
شمال نیوز : این نماینده ادوار مازندران تاکید کرد : خطابم به فرهیختگان ، دلسوزان ونمایندگان ومسوولان استان نه سیاسیون ماله کش این است که همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان نگذارند این فرصتها از استان از دست برود و قربانی غفلت و ناتوانی مسوول اجرایی استان گردد (ادامه)
شهربانو منصوریان چندی پیش در مراسم تجلیل از ورزشکاران با حرکت سر و دستانش اقدام به ترک جایگاه کرد که این رفتار وی بازخورد تندی داشت. شهربانو منصوریان رفتار زشتش را توجیه کرد
شهربانو منصوریان چندی پیش در مراسم تجلیل از ورزشکاران با حرکت سر و دستانش اقدام به ترک جایگاه کرد که این رفتار وی بازخورد تندی داشت.(ادامه)
شیخ اعتدال که چند وقتی است روی مسئله مشارکت و حمایت مردمی متمرکز شده، بهتر می‌داند که کارنامه او و دولتش نقش بسزایی در ایجاد نارضایتی‌هایی دارد که فضای سیاسی را به یخ‌زدگی و بی‌تفاوتی دچار کرده و هر اندازه که سعی کند با توسل به پروپاگاندا پروژه ترمیم چهره خود را پیش ببرد، موثر واقع نخواهد شد. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!(يادداشت)
شیخ اعتدال که چند وقتی است روی مسئله مشارکت و حمایت مردمی متمرکز شده، بهتر می‌داند که کارنامه او و دولتش نقش بسزایی در ایجاد نارضایتی‌هایی دارد که فضای سیاسی را به یخ‌زدگی و بی‌تفاوتی دچار کرده و هر اندازه که سعی کند با توسل به پروپاگاندا پروژه ترمیم چهره خود را پیش ببرد، موثر واقع نخواهد شد.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه اختیارهای موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است. رئیس مجلس: فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه اختیارهای موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است.(ادامه)
پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهد که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی  پیش خواهد رفت. پلیس در «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود
پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهد که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی پیش خواهد رفت.(ادامه)
مرکز اطلاع رسانی پلیس از شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور خبر داد و اعلام کرد: طرح نور به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود. شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی
مرکز اطلاع رسانی پلیس از شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور خبر داد و اعلام کرد: طرح نور به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود.(ادامه)
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند. خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند.(ادامه)
بد نیست نگاهی هم داشته باشیم به مواضع روسای جمهور ایران از رئیسی گرفته تا روحانی و احمدی نژاد و خاتمی نسبت به عملیات وعده صادق. موضع روسای جمهور فعلی و سابق درباره حمله به اسرائیل چه بود؟
بد نیست نگاهی هم داشته باشیم به مواضع روسای جمهور ایران از رئیسی گرفته تا روحانی و احمدی نژاد و خاتمی نسبت به عملیات وعده صادق.(ادامه)
پوتین: پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود/ جلوه‌ای از درایت و عقلانیت رهبران ایران بود/ رئیسی: هرگونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد....(خبر)
(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند. به وزیری رأی دادند که سابقه اداره یک کلاس را هم نداشت/ باید در قبال این دولت ضعیف یک مجلس قوی شکل می‌گرفت اما...
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند.(ادامه)
محمد باقر نوبخت در واکنش به خبر تعطیلی کتاب‌خانه سازمان برنامه و بودجه به رئیس دولت سیزدهم نامه نوشت. نوبخت به ابراهیم رئیسی نامه نوشت/ اخبار دلهره آوری از جابه جایی...
محمد باقر نوبخت در واکنش به خبر تعطیلی کتاب‌خانه سازمان برنامه و بودجه به رئیس دولت سیزدهم نامه نوشت.(ادامه)
دستیاران رئیس‌جمهور آمریکا سعی دارند با شیوه‌های گوناگون از قطع‌شدن سخنرانی‌های انتخابات او توسط حامیان فلسطین جلوگیری کنند. ترفندهای عجیب تیم بایدن در حفاظت از او مقابل حامیان فلسطین
دستیاران رئیس‌جمهور آمریکا سعی دارند با شیوه‌های گوناگون از قطع‌شدن سخنرانی‌های انتخابات او توسط حامیان فلسطین جلوگیری کنند.(ادامه)
پوتین در پاسخ به اهانت بایدن که او را « ... دیوانه» خواند، دوباره تکرار کرد که جو بایدن را برای ریاست کرسی کاخ سفید به ترامپ ترجیح می‌دهد. پاسخ هوشمندانه پوتین به فحاشی رکیک جوبایدن
پوتین در پاسخ به اهانت بایدن که او را « ... دیوانه» خواند، دوباره تکرار کرد که جو بایدن را برای ریاست کرسی کاخ سفید به ترامپ ترجیح می‌دهد. (ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آمارنهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان فردا اعلام می‌شود. آمار نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده فردا اعلام می‌شود
سخنگوی شورای نگهبان گفت: آمارنهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان فردا اعلام می‌شود.(ادامه)
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور از طریق کانال‌های دیپلماتیک به دولت آمریکا هشدار داده که مسیری که واشنگتن در جنگ اوکراین دنبال می‌کند، بسیار خطرناک است. روسیه: به آمریکا هشدار دادیم که مسیر آنها در اوکراین خطرناک است
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور از طریق کانال‌های دیپلماتیک به دولت آمریکا هشدار داده که مسیری که واشنگتن در جنگ اوکراین دنبال می‌کند، بسیار خطرناک است.(ادامه)
در گفت‌وگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و عربستان، برخی موضوعات در حوزه مناسبات دوجانبه و آخرین تحولات فلسطین مورد مشورت و تبادل‌نظر قرار گرفت. مشکل سفر عمره‌گزاران ایرانی به زودی حل می‌شود
در گفت‌وگوی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و عربستان، برخی موضوعات در حوزه مناسبات دوجانبه و آخرین تحولات فلسطین مورد مشورت و تبادل‌نظر قرار گرفت.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم. رازِ سکوت احمدی نژاد به روایت نماینده نزدیک به او / به هیچ‌وجه وارد انتخابات مجلس نمی‌شود اما ریاست جمهوری شاید!
نماینده نزدیک به احمدی‌نژاد می‌گوید: اگر قرار است به واسطه رابطه با احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان تصمیمی مبنی بر ردصلاحیت بنده گرفته شود، حرفی ندارم و تابع نظر این شورا هستم.(ادامه)
ایران در حملات یمنی‌ها نقشی ندارد/ امروز سخن از چگونگی خروج آبرومندانه آمریکا از جنگ غزه است/ جزئیات روند عادی سازی روابط ایران و مصر / اینکه کشورهایی به جای فلسطینی‌ها تصمیم بگیرند خطایی است که توسط آمریکا و متحدانش صورت گرفته است....(خبر)
(ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
مردم منتظر اقدام در پرونده فساد واردات چای هستند/ انتظار مردم این است که بعد از ۹ ماه اتفاقی بیفتد/ سال اول دولت این فساد کشف شد / مشکل دزدی زمانی حل می‌شود که دزدان تحویل محکمه شوند. ساختار فسادزا باید اصلاح و نتیجه‌اش به مردم گزارش شود ....(خبر)
(ادامه)
دانشگاه شهیدبهشتی امروز میزبان رئیس جمهور است
مراسم گرامیداشت روز دانشجو امروز با حضور رئیس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.(ادامه)
وزیر امور خارجه با بیان اینکه از رهبران مقاومت شنیدیم که در صورت ادامه این وضعیت، منطقه از طریق مقاومت وارد مرحله جدیدی خواهد شد، گفت: توسعه عمیق جنگ در منطقه کاملا متصور است. امیرعبداللهیان: توسعه عمیق جنگ در منطقه کاملا متصور است
وزیر امور خارجه با بیان اینکه از رهبران مقاومت شنیدیم که در صورت ادامه این وضعیت، منطقه از طریق مقاومت وارد مرحله جدیدی خواهد شد، گفت: توسعه عمیق جنگ در منطقه کاملا متصور است.(ادامه)
آنچه در ۵ هفته اخیر بر سر غزه آمد، شرم تاریخی برای اخلاق و قانون و انسانیت است/ اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا و دولت آمریکا، آمر و شریک اصلی این جنایت است/ ۱۰ راهکار فوری رئیسی برای تصمیم‌گیری به نفع فلسطین ....(خبر)
(ادامه)
خبرگزاری آسیاپلاس تاجیکستان با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به این کشور نوشت سطح روابط دوشنبه و تهران به مرحله جدیدی رسیده است. رسانه تاجیکستان: سطح روابط دوشنبه و تهران به مرحله جدی رسیده است
خبرگزاری آسیاپلاس تاجیکستان با اشاره به سفر آیت الله رئیسی به این کشور نوشت سطح روابط دوشنبه و تهران به مرحله جدیدی رسیده است.(ادامه)
فعالیت سازمان اکو مورد حمایت بی‌قید و شرط ایران قرار دارد/ امروز حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه، ملاک شرافت کشورهاست/ جمهوری اسلامی همراه با شرکای خود برای پی‌ریزی نظامی عادلانه در حال حرکت است ....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور آمریکا در پیامی به کنگره این کشور، وضعیت اضطراری ملی را در ارتباط با ایران تمدید کرد. بایدن وضعیت اضطراری ملی را در ارتباط با ایران تمدید کرد
رئیس جمهور آمریکا در پیامی به کنگره این کشور، وضعیت اضطراری ملی را در ارتباط با ایران تمدید کرد.(ادامه)
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی، پیام پوتین را به اطلاع احمدیان رساند تا تسلیم رئیس جمهور شود. پوتین برای رئیسی پیام فرستاد
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در دیدار با دبیر شورای عالی امنیت ملی، پیام پوتین را به اطلاع احمدیان رساند تا تسلیم رئیس جمهور شود.(ادامه)
روسای جمهور شیلی و کلمبیا اعلام کردند به دنبال جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه سفرای خود را از سرزمین‌های اشغالی فرا خواندند. شیلی و کلمبیا سفرای خود را از سرزمین‌های اشغالی فراخواندند
روسای جمهور شیلی و کلمبیا اعلام کردند به دنبال جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه سفرای خود را از سرزمین‌های اشغالی فرا خواندند.(ادامه)
رئیسی : آمریکایی‌ها شریک جنایات رژیم صهیونیستی هستند/ سفارتخانه‌های رژیم کودک کش تعطیل شود/ شکست اسرائیل با جنایت جنگی و کشتار مردم جبران نخواهد شد/ تجمع‌کنندگان تهرانی: آمریکای جنایتکار را مسئول اصلی نسل‌کشی در غزه می‌‌دانیم ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 42 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.